ეს ჩვენი და ჩვენი დამკვეთის გუნდების შეხვედრის სესიებია, რომლებიც შესაძლოა სხვადასხვა მიზანს ემსახურებოდეს. იქნება ეს ბრენდის დიაგნოსტიკა, კონკრეტული საჭიროებების განსაზღვრა, ბაზარზე ახალი პროდუქტის შესვლა თუ რებრენდინგი.
ვორქშოპი მიზნის შესაბამისად შერჩეულ ინსტრუმენტებს აერთიანებს, რომლებიც ორივე მხარისთვის ამარტივებს მნიშვნელოვანი ინფორმაციის გაცვლის, იდეების გენერირების და გამოწვევების წარმატების შესაძლებლობად ქცევის პროცესს.